Какво още трябва да знам?

На тази страница ще намерите списък с най-често задаваните въпроси.

Пишете ни ако не можете да намерите подходящ отговор на Вашия въпрос.

Често задавани въпроси

Общи въпроси
Колко струва?

Нашата основна услуга за търсене и предлагане на нощувки е безплатна. При потвърждаване на резервация ние вземаме 15% посредническа такса. Затова гостът плаща при потвърждаването на резервацията от домакина 85% от цената, а остатъка при пристигането си.

Къде мога да използвам gloveler.bg?

Можете да търсите и предлагате нощувки по целия свят. За резервацията е необходимо да имате банкова сметка, кредитна карта или PayPal сметка.

Какъв тип квартири могат да бъдат предлагани и резервирани?
Можете да предлагате и търсите нощувки в следните категории:
  • Къща: ваканционно жилище или нещо подобно.
  • Апартамент: включва поне една стая и баня.
  • Стая: Самостоятелна стая, която се заключва, с поне едно легло.
  • Легло: мясно за спане, при което гостът няма самостоятелна стая. Тази категория включва надуваеми дюшеци и дивани.
  • Други: Всякакви квартири, които не влизат в другите категории.
gloveler.bg туристическа агенция ли е?

Не, ние сме само посредник, който осъществява контакта между пътници и домакини. Уговорката за наем остава между домакина и госта.

Включена ли е застраховка?

В момента не предлагаме застраховка за госта или домакина. Ако смятате, че Ви е нужна, моля направете я сами навреме.

Могат ли пътниците да взимат гости със себе си?

При направата на резервацията гостът посочва още колко лица ще дойдат с него. Не се разрешава гостът да доведе повече от заявените в резервацията лица.

Кога ще се обменят данните за контакт между пътника и госта?

Веднага след направата на резервацията, на домакина и госта се предоставя информация за контакт един с друг, след което им се дава свобода да се свържат и уговорят детайлите по престоя помежду си.

Въпроси като домакин
Как мога да бъда сигурен, че данните, които гостът ми е задал, са истински?

Съветваме домакините да проверяват идентичността на гостите при пристигането им. Попитайте госта си за номара на резервацията и документ за самоличност. Ако тези данни не съответстват с профила, не оставяйте госта да пренощуват при Вас.

Трябва ли да предлагам на госта ми ключ?

Предоставянето на ключове не е задължително. Единствено ако предлагате цяла къща, сте задължени да дадете на наемателя си ключове. В случай, че не желаете да предоставите ключ на госта си, моля уговорете предварително времето, в което той ще има достъп до квартирата. Моля добавете в описанието на квартирата как искате да процедирате с ключовете.

Мога ли да поискам по-голям депозит?

Ако желаете, можете да поискате по-голям депозит, като посочите размера му в детайлите по настаняванто. Не забравяйте обаче, че туристите обикновено не носят много пари в себе си.

Моите гости не се появиха. Какво да направя?

В такъв случай ни информирайте незабавно. Ще се свържем с госта, за да разберем причината за неявяването му. За да предявите иск за неустойка поради неизпълнение на договорката, моля свържете се госта.

Аз живея в жилище под наем. Ще ми позволи ли моят хазяин да приемам гости?

Ако искате да приемате гости редовно, попитайте хазаина си за разрешение предварително. Но ако преотдаването е само за специален случай, например панаир, то не би било проблем.

Каква цена мога да поискам?

Цената зависи изцяло от Вас. Въпреки това, ние препоръчваме да сравните цената с други оферти от Вашия град.

Как са цените, изчислени?

На цени за настаняване добавим такса за услугата. 15% такса се начислява върху общата цена, която гостът трябва да плати след потвърдена резервация. Вие ще получите общо наем от гостите при пристигане.

Трябва ли да предлагам закуска?

Предлагането на закуска е по Ваш избор, но със сигурност включването й ще направи офертата Ви по-атрактивна. В този случай към описанието на условията Ви ще бъде прибавен и символът "закуска".

Трябва ли да приготвям нещо?

По принцип като домакин не трябва да правите нищо повече освен да подсигурите място за нощуване. Обаче, ако предлагате екстри като чаршафи и хавлиени кърпи правите квартирата си по-атрактивна. Екстрите можете да зададете на страницата на Вашата оферта.

Мога ли да предлагам квартирата си само за отделни дни?

Разбира се. Можете да зададете по отделно всяка дата, на която е свободна квартирата Ви. Възможно е, също така, да променяте датите по всяко време.

Мога ли да отказвам или анулирам резервации?

Да. Когато предлагат настаняване, можете да приемете или откажете резервацията в рамките на 24 часа след като е направен от госта. След този срок резервацията се анулира автоматично.

Трябва ли да качвам на страницата мои или на квартирата снимки?

Не сте длъжни да публикувате снимки на квартирата, която предлагате. Но ако го сторите, потенциалните Ви гости ще придобият по-добро впечатление от предложението Ви и шансовете за резервация нарастват. Добавянето на снимки е безплатно.

Трябва ли да плащам такси за наема, който получавам?

Границата за приходи, които трябва да се облагат, е различна за всяка страна. Моля, информирайте се за законите във Вашата страна и при необходимост се свържете със съответната служба.

Мога ли да предлагам моята квартира на други места?

Да, Вие можете да предлагате квартирата си и на други места. Просто се уверете, че вашата квартира не е резервирана два пъти за една и съща дата ако това се случи можете да анулирате резервацията в рамките на зададеното от Вас време за отговор.

Мога ли да променя моята реклама по-късно?

Да, можете да редактирате обявата си по всяко време. Просто влезте с вашия е-мейл адрес и парола, за да ви сметка и след това кликнете на "хартия и молив" символ.

Има ли наличността календар?

Да, да намерите календар, след като влезете в профила си, като кликнете върху раздела "наличности". Там можете да маркирате дни не се предлага само с щракване върху съответния ден (те ще стават червени, когато се натисне).

Какво става, ако моят гост счупи нещо?

Като цяло гостът Ви е отговорен за всички нанесени от него щети. Поради това Ви препоръчваме да разберете неговото ЕГН/ID още с пристигането му. Тъй като gloveler.bg e само посредник между домакина и госта, ние не можем да участваме в спор между страните.

Какво е последното искане минути резервация?

А последната минута искането е искането за резервация за следващия ден. Приемащата е уведомяван за нови резервации от текстово съобщение. Резервацията е окончателно, ако приемащата потвърди.

Защо да не мога да намеря моя настаняване?

Моля, проверете, ако вече сте потвърдили вашия мейл адрес като кликнете върху връзка за потвърждение ще ви изпратим в отделна поща. Вие трябва да преминат и запишете всяка една стъпка, ако искате да създадете нова регистрация. Ако току-що сте изброени собственост на gloveler.com, процесът може да продължи до 30 минути. , докато в списъка е онлайн на страницата с резултатите от търсенето. Той също отнема известно време, ако току-що сте променили цените за настаняване.

Какво мога да направя, никога да не пропуснете резервация?

Можете да използвате нашия безплатен SMS услуга, която ви информира незабавно на SMS, когато имаш искането за резервация. По този начин вие няма да пропуснете нито резервация.

Какво се случва, след потвърдена резервация трябва да бъде отменена?

Това е възможно само, да анулира потвърдена резервация, ако са сключили съглашение с вашия гост. Благодарение на договора между вас и гост, който води след потвърдена резервация, която трябва да се направи споразумение, отнасящо се дължи неустойка в размер на зареждане на гости, ако е необходимо.

Въпроси като гост
Цените на човек или на нощувка са?

Всеки домакин решава как да обяви цената си - на нощувка или на човек. Ако е на нощувка, броят на гостите няма значение, стига да не превишава максимално обявения от домакина. Ако обаче е на човек, тогава всеки следващ гост заплаща таксата за себе си.

Мога ли да анулирам резервацията?

Можете да отмените резервацията си, ако тя не е била приета от домакина. Ако трябва да отмени резервацията след приемане, моля да се свържете с Вашия домакин. Въпреки това, таксата за услугата, която сте платили, не се връща.

По кое време мога да пристигна/напусна квартирата?

Моля свържете се лично с домакина си и уточнете въпросите, свързани с времето на настаняването и напускането Ви, даването на ключа и други. Ако домакинът не е определил друго, часовете на настаняването Ви са между 16 и 21, а на напускането - преди 12 на обед.

Какво мога да направя, ако моят домакин не е там, когато пристигна?

Първо опитайте да се свържете с домакина си на телефона, който сме Ви дали при потвърждаване на резервацията. Ако не успеете, обадете се на номера ни за помощ на туристи: +49 721 14505001 и ние ще се опитаме да Ви намерим друга квартира. Все пак, чрез размяната на имейли или телефонни разговори преди заминаването, бихте намалили риска да не намерите домакина си. В редките случаи, когато по някаква причина Вашият домакин не може да Ви приеме, платената такса за резервацията Ви се възстановява.

Как трябва да платя на домакина?

Моля платете на домакина още при настаняването си оставащата сума в местна валута.

Кои начини за плащане мога да използвам при резервацията?

Ако сте резервирали нощувка и резервацията Ви е потвърдена от домакина, следва да платите такса за обслужване (помнете, че остатъкът от общата сума трябва да платите на ръка при настаняването си).

Какво мога да направя, ако не съм доволен(на) от квартирата?

Ако квартирата не отговаря на Вашите очаквания и на описанието, не се налага да останете в нея. Платете на домакина си само ако сте доволни от квартирата.

Мога ли да задам един въпрос на домакина преди да резервирам?

Да. Можете да зададете на домакина въпроси напр. когато имате алергия, искате да знаете за специални курсове за деца, или имате домашни любимци. Просто кликнете върху бутона "Въпроси към домакина", който ще намерите на страницата с данните за настаняване.

Има ли свободна стая и колко струва?

First, try to find an available room by using the подробно търсене. If you are not able to find anything suitable you can send us a booking request. Please tell us your destination city, travel period and exact number of persons. Please provide us with a telephone number and e-mail address, so that we can contact you quickly for questions.

Коментари

Коментари

И в бъдеще ще подобряваме нашите услуги според Вашите желания. За това разчитаме на Вашите идеи - не се бавете да ни споделите мнението си.